Meest gestelde vragen

Hieronder treft je een overzicht aan van de meest gestelde vragen. Klik op de vraag waar he een antwoord op wil weten!

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Wat is de levertijd?

Hoewel Knoevelshop geen vervanging is van een bezoek aan de dierenarts snappen we dat jij je bestelling graag zo snel mogelijk in huis wil hebben! Daarom verzenden wij uw bestelling, indien u voor 17.00 uur besteld heeft dezelfde werkdag nog. Bestellingen geplaatst in het weekend worden op maandag verzonden.

Hoe plaats ik een bestelling?

Het bestellen in de Knoevelshop is kinderspel! Ook voor jou!

Shop lekker rond in onze webwinkel en voeg de producten die je wil toe aan je winkelwagen. Ben je klaar met shoppen klik dan bovenaan op winkelwagen en controleer nog één keer of alles goed in je winkelwagen staat.

Kies hoe je de producten verstuurd wil hebben en klik op doorgaan naar afrekenen. Maak een account aan als je vaker wil bestellen of vul gewoon je adresgegevens in. Kies je betaalwijze, en voltooi de betaling.

Kom je er niet uit? Stuur ons dan even een e-mail en we helpen je graag verder!

Ik heb mijn bestelling met SPOED nodig!

Wat vervelend dat je dier zo ziek is dat je een bestelling met SPOED!! nodig hebt.

Hoewel Knoevelshop geen vervanging is van een bezoek aan de dierenarts snappen we dat jij je bestelling graag zo snel mogelijk in huis wil hebben!

Vandaag voor 17:00 uur besteld op werkdagen is dan ook morgen in huis!

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Vandaag besteld is vandaag nog verstuurd!

Knoevelshop bezorgd (natuurlijk) je pakketje niet zelf maar dat doen gespecialiseerde verzendbedrijven zoals PostNL en DHL voor ons. We kunnen je dus niet van te voren precies vertellen hoe laat je pakketje bij jou is.

De pakketten uit Knoevelshop kunnen dagelijks tussen 08:00 en 23:00 uur bezorgd worden (ja echt zo breed).

Wat zijn de verzendkosten?

Ongeacht hoe wij jou pakket verzenden betaal jij altijd € 4,95 voor je pakket voor verzending binnen Nederland. De verzendkosten worden automatisch berekend in de webshop.

Waarom betaal ik €3,50 kleine order toeslag beneden de €10,-?

Het verpakken en verzenden van uw bestelling kost tijd en geld. Wij willen elke order met evenveel zorg inpakken echter kan dit helaas niet voor niets. Veel webshops rekenen in de producten een extra toeslag voor deze kosten. Wanneer u dus veel artikelen besteld betaald u dus teveel. De Knoevelshop heeft er voor gekozen om bij bestellingen van onder de €10,- een klein bedrag van €3,50 te vragen voor het verwerken van uw bestelling. U betaald deze toeslag uiteraard niet wanneer u voor iets meer besteld. Soms kan 1 flesje shampoo of een paar doseerspuitjes zorgen dat uw bestelling boven de 10 euro uitkomt.

Wie bezorgd mijn pakketje?

In principe worden alle bestellingen welke door de brievenbus passen in Nederland verzonden met PostNL
Pakketpost en bestelling naar het buitenland gaan met verschillende vervoerders. Meestal is dat gewoon PostNL maar het kan ook een koerier zijn.

Ik wil mijn bestelling graag afhalen

Ook dit is mogelijk na overleg. Knoevelshop is geen fysieke winkel maar een opslag van producten van waaruit bestellingen worden verzonden. Wanneer u uw bestelling wenst af te halen dan is dit mogelijk in Bellingwolde (Oost Groningen) na overleg met ons. Wij zorgen ervoor dat uw bestelling direct klaar gemaakt word en door u kan worden afgehaald op het afgesproken moment.

Hoe kan ik betalen?

Knoevelshop heeft veel verschillende manieren om te betalen:

iDEAL
Bancontact / MisterCash
Giropay
Sofortbanking
KBC/CBC Payment
Belfius Direct Net
ING Home Pay
PayPal

Bestellingen worden pas in behandeling genomen als de volledige bestelling is voldaan. Sommige betaal opties bieden u koperbescherming.
;

Is mijn product op voorraad?

Knoevelshop doet er alles aan om ervoor te zorgen dat producten op voorraad zijn. Veel ingrediënten komen uit het buitenland waardoor wij soms te kampen hebben met langere levertijden. De webshop geeft in 99,9% van alle gevallen de correcte voorraad aan. Dus wat u besteld kan ook worden verzonden.

Mocht het gebeuren dat een product niet op voorraad is dan stellen wij u hiervan op de hoogte.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

Zodra uw bestelling is verstuurd ontvangt u van ons direct een e-mail. In 99% van de gevallen worden de pakketten de volgende dag in Nederland door PostNL bezorgd.

Is uw bestelling verstuurd maar heeft u deze enkele dagen later nog steeds niet ontvangen? Stuur ons dan gerust een e-mail wij zullen dan via de Track en Trace code kijken waar uw bestelling is.

Alle bestellingen die in het weekend worden gedaan, zullen op maandag worden verstuurd.

Wat doen jullie met mijn gegevens?

Je gegevens zijn in Knoevelshop veilig. Je contact gegevens worden op een beveiligde server met SSL versleuteling opgeslagen en uitsluitend gebruikt voor het verwerken van je bestelling.

Je betaalgegevens worden NIET opgeslagen op onze server de betalingen worden door onze betaalprovider verwerkt.

Lees hier meer over al onze Cookie en Privacy voorwaarden

Ruilen en Retouren

Van ruilen komt huilen :) Desondanks kan het altijd voorkomen dat je de bestelling wil ruilen of terug wil sturen.

Je mag een bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aan ons terug sturen. Neem hiervoor contact met ons op.
LET OP: Alleen bestellingen welke niet zijn geopend (ongebruikt in nieuw staat) mogen worden terug gestuurd. Heeft u een flesje of verpakking reed geopend of het plakband verwijderd mag de bestelling niet meer worden terug gestuurd.

Na ontvangst van je retourbestelling zullen wij het aankoopbedrag na 30 dagen aan je overmaken.

Ik wil jullie producten gaan verkopen.

(Bijna) alle producten van de Knoevelshop hebben wij zelf laten ontwikkelen en worden speciaal voor ons geproduceerd. Zou jij graag onze producten willen promoten en verkopen dan is dat soms mogelijk.

Neem daarvoor contact met ons op en overtuig ons waarom jij één van de wederverkopers van de Knoevelshop zou moeten worden! 

Ook is er een affiliatie programma beschikbaar.

IK heb een klacht.

Wat ontzettend vervelend dat je een klacht hebt over Knoevelshop. Dit kan nooit de bedoeling zijn en dit gaan we dan ook zeker weten oplossen!

Stuur ons gewoon een e-mail (info@knoevelshop.nl) en we gaan er alles aan doen om de klacht op te lossen.