Retouren

Soms kan het gebeuren dat u een product wenst terug te sturen omdat het niet helemaal aan uw verwachtingen voldoet. Dat kan binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling.

Alleen producten die in een ongeopende verpakking zitten kunnen terug het product mag dus niet open geweest zijn of gebruikt zijn. Ook moet het product nog in nieuwstaat verkeren en mag het zegel op de flesjes en zakjes niet zijn verbroken.

Wenst u een product terug te sturen stuur ons dan een e-mail met welke producten u wenst terug te sturen en de eventuele reden. Wij maken dan een retourbon voor u aan en ontvangt u van ons een retour adres.

Vervolgens stuurt u op eigen kosten de bestelling naar dit adres retour. Bestellingen zonder retourbon of die naar een verkeerd adres gestuurd worden kunnen niet worden verwerkt. U dient altijd uw retourzending vooraf aan ons kenbaar te maken.

Indien u uw volledige bestelling retour stuurt vergoeden wij de volledige verzendkosten welke u aan ons heeft betaald. Stuurt u één of enkele producten uit uw bestelling terug ontvangt u alleen de waarde van uw deze producten retour. Wij crediteren nimmer de verzendkosten die u moet maken voor het terugsturen van de bestelling.

Zorg er voor dat u uw bestelling in een degelijke verpakking aan ons terug stuurt. U bent volgens de Nederlandse wet zelf verantwoordelijk dat de bestelling onbeschadigd bij ons terug komt.

Bewijs van retour zenden:
Een tip van Consuwijzer:
Stuurt u een product terug? En raakt het product kwijt of beschadigd? Dan moet u wel kosten betalen. Daarom is het verstandig om te vragen naar een ‘bericht van ontvangst’ als u iets terugstuurt. U vraagt dit bij het postkantoor of de koeriersdienst.

Na ontvangst van uw correcte retourzending zullen wij het bedrag binnen 14 werkdagen aan u crediteren.